Ремонт мотобрюк
Кросові штани – це та частина обмундирування, на яку припадає максимальне навантаження під час їзди та найсильніша енергія при падінні. Падіння при мотокросі докорінно відрізняються від тих, що відбуваються при їзді асфальтовим покриттям, адже мотокрос зазвичай проходить в умовах бездоріжжя з усілякими трамплінами і перешкодами. Подібні умови висувають додаткові вимоги до надійності та міцності екіпірування і, безсумнівно, позначаються на її довговічності.
Оптимальним матеріалом для міцних кросових штанів прийнято вважати ущільнену нейлонову тканину. Нейлон - матеріал міцний, проте, як і поліестер, він "дихає" за рахунок спеціальних тканинних мембран. Після деякого періоду використання ці мембрани забиваються, і виріб втрачає свої властивості, тому необхідний особливий догляд за матеріалом: прання рідкими миючими засобами та спеціальними порошками. Нейлонова тканина зшивається кевларовими нитками (технічні термостійкі нитки, що використовуються для спеціального спорядження, такого як пожежний костюм). Незалежно від того, які нитки ви вибираєте для ремонту мотоштанів - кевларові або звичайні міцні нитки - шви все ж таки необхідно прошити в кілька рядів, а також додатково проклеїти.
Текстильні мотоштани (мотобрюки) бувають із захистом колін та стегон або без неї. На гомілки та колінах захист повинен бути жорстким. Кевларові нашивки не будуть зайвими в найуразливіших місцях (на стегнах, колінах, сідницях). Настінні захисні вставки мають бути м'якими. Нерідко виявляється, що елементи захисту на нових штанах трохи зміщені, що не тільки приносить незручність, а й наражає на небезпеку. Важливо помітити цей недолік якомога раніше і при необхідності звернутися до нашої майстерні: ми зможемо перекроїти виріб у потрібних місцях або вшити мотобрюки по довжині або ширині (якщо вони важко заправляються під мотоботи).